Կարևոր իրադարձություններ

Business Insider. Սկսել ենք աշխատել երկու դույլից. Ինչպե՞ս և ո՞վ հիմնեց Երևանի սրտում գտնվող «Any Rose» ծաղկի սրահը (լուսանկարներ)

03 Սեպտեմբեր, 2016 16:41
Business Insider. Սկսել ենք աշխատել երկու դույլից. Ինչպե՞ս և ո՞վ հիմնեց Երևանի սրտում գտնվող «Any Rose» ծաղկի սրահը (լուսանկարներ)

Shabat.am լրատվական կայքի Business Insider նախագծի շրջանակներում բացահայտել ենք Երևանի սրտում գտնվող «Any Rose» ծաղկի և հարսանյաց սրահի ստեղծման պատմությունն ու առաջիկա անելիքները:

Shabat.am-ի զրուցակիցն է  «Any Rose» ծաղկի և հարսանյաց սրահի հիմնադիր, տնօրեն՝ Արտաշես Լալազարյանը, ով 16 տարեկան հասակից զբաղվում է բիզնեսով: 

-Պարո՛ն Լալազարյան, ինչպե՞ս  և ո՞ր թվականին  սկսեցիք ծաղկի բիզնեսով զբաղվել: 

-Շատ պատահական, իմ ընկերներից մեկի հետ միասին տարածք վարձակալեցինք Վարդանանց-Խանջյան խաչմերուկում, որոշ ժամանակ աշխատեցինք այդ կրպակում, հետո, երբ այդ տարածքում արդեն շինարարական աշխատանքներ սկսվեցին, մենք տեղափոխվեցինք Կարապ սրճարանի այգու մեջ:

2003թ.-ից ես և իմ ընկերը առանձնացանք, ես տեղափոխվեցի արդեն Թումանյան փողոց, որտեղ ինձ ընկերակցեց իմ հին աշխատողը, բայց որպես եղբայր և ինձ հարազատ մարդ: Եվս երկու աշխատակիցներ միացան մեզ և մենք արդեն չորս հոգանոց թիմով սկսեցինք աշխատել: Ամիսներ հետո՝ հարցումների միջոցով պարզեցինք, որ առաջին տեղում ենք և  արդյունքները որքան բարձր էին լինում, այդքան  ոգևորվում էինք և քայլում էինք առաջ: Շատ կարճ ժամանակ չանցած  սիրեցի այս գործը, կարելի է ասել, որ սկսել ենք աշխատել  երկու դույլից: 

-Հիշու՞մ եք, առաջին ծաղկեփունջը, որը վաճառել եք, և որքա՞ն այն արժեր:

- Առաջին վեց ամիսների ընթացքում կարելի է ասել, որ գնորդներ գրեթե  չկային, բայց չէինք մտահոգվում, ամենալավ ծաղիկը գնում էի, ասում  էի՝ թող մեզ մոտ լինի: Պատրաստում էինք փնջեր, չէին վաճառվում, սկսում էինք բաժանել, հարազատներին, բարեկամներին, անցորդներին: Վեց ամիս հետո աշխուժություն նկատվեց՝ առաջին ծաղկեփունջը վաճառվեց 3500 դրամով:

-Ինչու՞ որոշեցիք ծաղկի սրահն անվանել  «Any Rose », ի՞նչ պատմություն ունի այն:

- «Any Rose» անվանումը դրեցինք Թումանյանի ծաղկի սրահը բացելուց հետո: Մի քանի տարբերակներ ուսումնասիրելուց հետո, քույրս առաջարկեց, որ սրահն անվանենք «Any Rose»: Ինձ շատ դուր եկավ և՛ անվանումը, և՛ լոգոտիպը, սակայն այդ ժամակահատվածում  կարելի է ասել, որ ես առավել կենտրոնանացած ու մտահոգված էի մեր սրահի աշխատակիցների, ինչպես նաև ֆլորիստ դիզայների աշխատանքով, քանի դա բավականին կարևոր է: 

-Արդյո՞ք հեշտ էր գրավել հաճախորդների ուշադրությունը:

-Երբ սկսեցինք աշխատել արդեն որպես «Any Rose» ծաղկի սրահ այդ ժամանակ սկսվել էր համաշխարհային տնտեսության անկում: Ինձ խորհուրդ էին տալիս չաշխատել, բայց մենք ամբողջ սրտով աշխատում էինք, որ լավ լինի:  Ես միշտ ցանկանում էի կենտրոնում աշխատել, բնական է, որ այստեղ մի քիչ թանկ է տարածքի վարձը, բայց դա ինձ չէր խանգարում, ես ցանկանում էի իրագործել այն, ինչ մտքիս կար: Սկզբում ասում էին, թե Բրաբիոն ծաղկի սրահի կողքին ենք, չենք կարողանա աշխատել, բայց փաստորեն աշխատեցինք:  Ես ասում էի, որ մեր ոճն ուրիշ է, մենք այլ դիզայներական լուծումներ ենք առաջարկում: Այդ իսկ պատճառով էլ այցելուների ուշադրությունը գրավում է,  թե՛ սրահի ներսում գտնվող ծաղկները, և՛ թե սրահից դիմաց ամեն եղանակին թարմացվող հետաքրքիր դիզնայներական լուծումները: 

-Ցուցահանդեսների և մրցույթների մասնակցություն ունեցել եք, և ի՞նչ արդյունքի եք հասել:

-Իհարկե մասնակցել ենք:  Մեր  գաղտինքը նա է, որ «Any Rose» իմ լավ ընկեր Հրաչն է, ով ֆլորիստ դիզայներ է: Նրա աշխատանքները կրկնօրինակել չի լինում: Մենք արտերկրում մասնակցել ենք տարբեր ցուցահանդեսների : Մեր դիզայները այդ միջոցառումներից մեկի ժամանակ ասաց, որ ինքն է սկսնակ է, ցանկանում է որևէ ծաղկեփունջ պատրաստել, Հոլանդիայում շատ գեղեցիկ փունջ պատրաստեց, և ժյուրիի անդամներն ուղղակի ապշած էին: Հետո Հոլանդիայից անընդհատ նամակներ էին ուղարկում՝ իրենց մոտ աշխատանքի ընդունվելու առաջարկով: Ի վերջո մենք ասացինք, որ ինքը սկսնակ չէ, ուղղակի մեզ  հետաքրքիր էր, թե ինչ գնահատական կտային: Բնականաբար մեզ մասնակցության համար սերտեֆիկատ տվեցին: Մեր ֆլորիստ դիզայները ոչ մի տեղ չի սովորել, միայն վերապատրաստումների է անցել տարբեր երկրներում: 

-Որևէ հետաքրքիր պատմություն ունե՞ք, որը կապված է Ձեր հաճախորդների հետ:

- Շատ զբոսաշրջիկ հաճախորդներ ունենք, սկզբնական շրջանում նրանք գալիս պառկում էին խանութի դիմաց և խնդրում էին, որ ծաղիկները նկարեն , չէինք թողնում, հետո հասկացանք, որ այդպես գեղեցիկ չէ ու սկսեցինք արդեն թողնել, որպեսզի հյուրերը նկարեն:

Չէինք թողնում, քանի որ նկարում էին ու հետո դրանք ցույց էին տալիս  այլ կրպակների աշխատակիցներին, որպեսզի նմանատիպ  ծաղկային կոմպոզիցիան պատրաստեին: Այդ կերպ կարելի է ասել մեր ֆլորիստ դիզայների միտքը վերցնում էին, բայց անգամ այդ դեպքում էլ չէին կարողանում պատրաստել այնպես, ինչպես Any Rose-ն է պատրաստում: 

-Ձեր սրահը յուրօրինակ է, տարբերվող և գեղեցիկ: Այն իր տեսակով և գնային առումով բավականին տարբերվող է, ո՞րն է պատճառը:

-Սրահը ձևավորված է  մեր ճաշակով: Ասեմ, որ ես ունեմ սկզնունք՝ շատերը բիզնես սկսում են, բայց ընթացքում որոշում են՝ եթե ամենինչ լավ ընթանա , կողքից այլ բիզնես էլ կսկսեն, բայց ես իմ առջև խնդիր եմ դրել, որ մեր սրահում լինի և՛ ամենաթանկ, և՛ ամենաէժան ծաղիկը: Մենք միշտ թանկարժեք կոմպոզիցիաներ  ենք պատրաստել ու չենք մտահոգվել, որ այն չի վաճառվի: Մենք ունենք չգրված կարգախոս՝ մենք ծաղիկ ենք վաճառում և ոչ թե տերևներ:

Ասում են, թե ծաղիկների հետ պետք է խոսել, որպեսզի նրանք երկար ապրեն: Դուք ի՞նչ կարծիք ունեք այս ամենի մասին: 

-Ես ծաղիկներին նմանեցնում եմ աղջիկների հետ, նրանց հետ պետք է խոսել, շոյել, որպեսզի երկար ապրեն: 

-Հիմնականում որտեղի՞ց եք ներմուծում ծաղիկները և արդյո՞ք օգտվում եք Երևանում գործող ծաղկի շուկայից:

-Էկվադորից, Հոլանդիայից և իհարկե Հայաստանից, մենք ջերմոցներ չունենք այն  պատճառով, որ դա արդեն այլ ոլորտ է: Ես 13 տարի է չեմ քնում, եթե ես քնեի, չէի հասնի այս արդյունքին: Ծաղիկներն անընդհատ ուշադրության կարիք ունեն: 

Մտադրություն ունե՞ք այլ երկրներում ևս հիմնել  «Any Rose» ծաղկի սրահ:

-Առաջարկներ  շատ ենք ունեցել՝ Ռուսաստանից, ԱՄՆ-ից, Սիբիրից, բայց դա մի փոքր նուրբ ու դժվար աշխատանք է:  Մի անգամ ինձ զանգեցին Կրասնոդարից, ասեցին, որ այնտեղի մեր խանութում են, բայց ծաղիկները շատ վատն են, մենք զարմացանք, բայց ասացինք, որ այդտեղ խանութ չունենք: Հետո, երբ ես գնացի Կրասնոդար գտա այդ կրպակը: Տեղի հայերը կրպակ էին բացել «Any Rose» անվանումով, այցելեցի ու տեսա, որ իսկապես շատ վատ ծաղիկներ էին վաճառվում:

-Հայտնի մարդիկ, համաշխարհային  աստղերը օգտվե՞լ են  Ձեր սրահից:  

-Իհարկե օգտվել են, բայց մենք սովորաբար չենք բարձրաձայնում: Նրանցից ունենք նկարներ, որոնք մեր արխիվի համար են, սակայն սոցցանցերում դրանք չենք տեղադրել: 

-Կա մարդ, ու՞մ կարծիքը կարևոր է Ձեզ համար:

- Ես բոլորի կարծիքը լսում եմ, կապ չունի թե այդ աշխատակիցը որպես ինչ է աշխատում մեր սրահում: Ոչ մեկին չեմ արգելում կարծիք արտահայտնել, քանի որ ինձ հետաքրքիր են մարդկանց տեսակետները:

Ո՞վ է այն մարդը, ում ծաղիկներ եք նվիրում:

-Կանայք են, երևի թե չկան գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչներ, ովքեր մտնեն մեր խանութ և այստեղից ծաղիկ չստանան: Ես միշտ ասել եմ, որ կանանց մի հատիկ վարդ չվաճառեն, թող այն նվիրեն, դա ավելի գեղեցիկ քայլ կդիտվի:

 

Մարիամ Մելքումյան, Տաթև Այվազյան

Խաչատուր Կոճիբրոյան 

 

Լրահոս

Դիտել ավելին