Նոր հետազոտությունները, որոնք արվել են Մոնրեալի համալսարանի աշխատակիցները, ցույց է տվել՝ զրույցներն այդ դեպքում չեն օգնում: Ըստ մասնագտների տվյալների՝ երգեցողությունն ավելի հզոր ուժ ունի: Էքսպերիմենտում մասնակցել են 30 մասնակիցներ` 6-9 ամսական երեխաներ: Նրանք լսել են երաժշտություն, այլ երեխաների ձայներ և մեծահասակների երկխոսություններ:
Գիտնականները դիտավորյալ ընտրել են երեխաներին անծանոթ լեզու և երաժշտություն:
Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ ավելի մեծ ազդեցություն է լացող երեխաների վրա փողել երաժշտությունն ու անծանոթ ձայնը: Երկխոսությունն ու երեխաների ձայներն ավելի քիչ են օգուտ տվել: Որոշ ժամանակ անց երեխաները նորից սկսել են լաց լինել:
Ըստ երևույթին՝ այդ երեխաների մայրիկները պետք է սկսեն երգել: