Լուրեր Հայաստանից և արտերկրից - Shabat.am

  • 1

    14° C, Երևան

  • 1

    4° C, Գյումրի

  • USD

    478
    482

  • EUR

    533
    541

  • RUB

    8,04
    8,29

Կարևոր իրադարձություններ

Ingo Armenia

Business insider. IT ծրագրավորողների ստեղծած յուրօրինակ հավելվածը Նյու Յորքի բիրժայում և GG տաքսի պատվիրելու համակարգը. ինչպե՞ս և ո՞վ ստեղծեց GG-ին (լուսանկարներ)

01 Հուլիս, 2016 12:17
Business insider. IT ծրագրավորողների ստեղծած յուրօրինակ հավելվածը Նյու Յորքի բիրժայում և GG տաքսի պատվիրելու համակարգը. ինչպե՞ս և ո՞վ ստեղծեց GG-ին (լուսանկարներ)

Ցանկանում ենք մեր ընթերցողներին տեղեկացնել, որ այսուհետ Shabat.am լրատվական կայքը սկսում է նոր նախագիծ` Business Insider, որի շրջանակներում բացահայտելու ենք Հայաստանում հայտնի ընկերություններին: Անդրադառնալու ենք դրանց ստեղծման պատմություններին, հիմնադիրների կատարած աշխատանքին, հայկական առաջատար կրթական հաստատություններին և ՏՏ ոլորտի ընկերություններին:

 Նախագծի շրջանակներում առաջինն անդրադարձել եք GG ընկերությանը, որի տնօրենը վերջին շրջանում հանդես եկավ սկանդալային հայտարարությամբ: Շուկայում հուլիսի 1-ից սկսելու է գործել Yandex տաքսի ծառայությունը, որը Հայաստանում, ինչպես նաև արդեն Վրաստանում հայտնի GG ընկերության գլխավոր մրցակիցն է:

Տևական ժամանակ սոցիալական ցանցերում քննարկում էին Yandex և GG տաքսի պատվիրելու համակարգի առավելություններն ու թերությունները: Ռուսական Yandex տաքսի ծառայությունը հուլիսի 1-ից սկսելու է աշխատել 1 կմ 100 դրամով, այդպիսիով մրցակցելով ոչ միայն GG-ի, այլև մյուս տաքսի ծառայությունների հետ:

 Մինչ GG տաքսի պատվիրելու համակարգի պատմությանն անդրադառնալը Shabat.am-ի խնդրանքով ընկերության տնօրեն Արտաշես Թովմասյանն անդրադարձավ շուկայում հայտնված Yandex տաքսի ծառայությանը. «Այն ժամանակ, երբ մենք մտանք շուկա, 120-ից ավելի տաքսի ծառայություններ են եղել և մենք հայտնվել ենք մրցակցային շուկայում, ոչ թե մոնոպոլ դաշտում: Հիմա էլ ենք մրցակցում, մեզանից հետո գրեթե նույն աշխատելաոճով ընկերություններ են հիմնվել և սկսել են աշխատել: Դեմ չենք, եթե կարողանում են որակ բարձրացնեն, թող անեն, մյուսն էլ թող հավելվածի որակը բարձրացնի: Ընկերությունն առողջ մրցակցությանը դեմ չէ, մենք դեմ ենք գնային քաղաքականությանը: Հնարավոր է, որ GG-ն ավելի շատ պատվերներ է անում քան մյուսները, բայց մենք մոնոպոլ չենք, շուկան բաց է բոլորի համար»:

 
 
 
 
GG-ն այն եզակի ընկերություններից է, որը կարճ ժամանակահատվածում բարձր դիրք է գրավել Հայաստանում, իր բիզնեսն արտահանելով նաև հարևան Վրաստան: Ծրագրվում է, որ ընկերությունն առաջիկայում մուտք կգործի նաև Պարսկաստան և Ռուսաստան:
 
 

 2008թ.-ին մասնագիտությամբ ծրագրավորող Արտաշեսն ու ընկերներից Խաչատուր Գրիգորյանը պատրաստում են նոր ծրագիր, որը հնարավորություն էր տալիս տաքսի ծառայության ղեկավարներին տեսնել, թե որտեղ են գտնվում իրենց վարորդները:

 
 
 Գործընկերները ծրագիրը ներկայացնում են տաքսի ծառայության ղեկավարներին, սակայն առաջացած ֆինանսական խնդիրերի պատճառով այն չի իրագործվում:

 

Ընկերներով տարբեր արտադրանքներ թողարկելով և ընկերության անվանման դիմաց ավելացնելով GG այն դարձնում են բրենդ: Ծրագրերից  GG ֆայնեսիսը, հավելված է,  որն իրենց ներկայացնում է խաղ, դրա միջոցով հնարավոր է ակցիաներ գնել՝ բիրժայում կատարվող գործարքների միջոցով: Գործարքներին ինչ գներով, որ կատարվում են խաղը տալիս է օրինակ 10.000 միավոր, որով հնարավոր է ակցիաներ գնել կամ վաճառել: Հավելվածն առկա է դիմաց Նյու Յորքի բիրժայում:

 

 Տարիներ անց Արտաշեսն ու Խաչատուր Գրիգորյանը հիմնում են GG տաքսի պատվիրելու համակարգը: Սկզբնական շրջանում GG ընկերությունը փորձում է համագործակցել տաքսի ծառայությունների հետ, բայց գործող 120 տաքսի ծառայություններից միայն 7-ն է համաձայնում, սակայն այդ ընկերությունների հետ հնարավոր չի լինում աշխատել, քանի որ առաջանում են տեխնիկական խնդիրներ, խոսքը՝ սմարթֆոնների, ինտերնետ համակարգից օգտվելու, դիսպետչերների աշխատանքի մասին է:

 
Ընկերները փորձում են աշխատանքը միայնակ իրականացնել, առաջին պատվերը գրանցելով 2014թ.-ի ապրիլի 14-ին:
Դժվարությունները հաղթահարելով սկսում են աշխատել նույնիսկ վարորդ, վստահ լինելով, որ հետագայում GG համակարգից օգտվողների քանակը կավելանա:
 
 
 
-Սկզբնական շրջանում մարդիկ ուղղակի սեղմում էին կոճակը և այդքան էլ չէին պատկերացնում, որ կա մարդ, ով աշխատում է և այդ կոճակի սեղմելու արդյունքում վարորդը ճանապարհ է անցնում ուղևորին հասնելու համար:
Այսօր արդեն ընկերությունն ունի 1000-ից ավելի մեքենաներ, որոնք ծառայություններ են իրականացնում սեփական սմարթֆոնների և ինտերնետ համակարգի միջոցով: Քանի որ ծրագիր գնելը թանկ հաճույք է, մենք փորձեցինք այնպես անել, որ վարորդներն օգտնվեն այդ համակարգից առանց գնելու այն:
 
 
 
Վարորդների ընտրության հարցում ընկերությունը խստապահանջ է.
 
 

 -Եթե վարորդն առաջին անգամ գալիս և ասում է՝ սա GG տաքսի սերվիսն է, ապա այդ վարորդին 90%-ով չպետք է վերցնենք: Մենք տաքսի ծառայություն չենք, մենք ծրագրավորողներ ենք, ովքեր գրել են այդ ծրագիրը և դրանով հնարավորություն են տալիս վարորդին, որպեսզի օգտվի ծրագրից: Առաջին տեսողական փուլից բացի փորձում ենք ստուգել վարորդներին՝ փողոցների իմացության հարցում: Մենք սկզբնականում դրել են GG տաքսի, որպեսզի դա ինչ-որ կերպ ասոցացվեր տաքսի ծառայություն մատուցելու հետ: Հիմա աշխատում ենք, որ տաքսի բառը GG-ից դուրս գա:

 Արտաշեսը վստահեցնում է, եթե շահույթի համար աշխատաեին, ընկերությունը կգրանցեին Լոնդոնում և այսօր ավելի առաջ գնացած կլինեին: Նրանք մտադրված են եղել ֆինանսական հոսքը բերել Հայաստան:

 
 
 
 
 Երբեմն զբոսաշրջիկները բողոքում են, որ Հայաստանում տաքսիները թանկ են, սակայն GG ընկերությունում զբոսաշրջիկներին խաբելու փաստը մինիմալ մակարդակի վրա է.
 

-Վարորդին վճարելուց հետո պատվիրատուն ստանում է հաղորդագրություն, որտեղ նշվում է, թե որքան գումար է վճարել ուղևորը: Այսինքն այս դեպքում վարորդը չի կարող ավելորդ գումար աշխատել: Դժգոհությունների և բողոքների դեպքում անգամ 100 դրամը մենք վերադարձնում ենք քաղաքացուն:

 
 
Մենք սկսել ենք մի գործ և նպատակ ենք դրել մեր առջև՝ ոչ թե անենք այնպես, որ հիմնադիրներին լավ լինի, այլ երկրին պիտանի լինենք, դա արդեն դարձել է մեր կյանքի կարգախոսը: Մարդկանց մոտ պետք է չլինի այն կարծիքը, որ բիզնեսով կարող է զբաղվել միայն օլիգարխիան:
 Մեկ տարի հետո GG-ի համար պայծառ ապագա եմ տեսնում: Ինձ հաջողակ գործարար համարում եմ, բայց ցանկանում եմ ծրագրավորող մնալ:
 

Մեկնաբանություններ

Լրահոս

Դիտել ավելին