Մարկ Ցուկերբերգը Facebook-ի իր էջում հայտնել է սոցցանցի ղեկավարության կողմից սահմանված նոր քայլերի մասին, որոնք կիրառվելու են «դրական դիսկուրսի ստեղծման» և երկրներում ընտրություններին հնարավոր միջամտությունը կանխելու նպատակով:
Ցուկերբերգը գրել է, որ այսուհետ յուրաքանչյուր գովազդատու, ով ցանկանում է քաղաքական կամ հանրային նշանակությամբ թեմաներով գովազդ տեղադրել, պետք է հաստատի իր ինքնությունը: Ստուգում անցնելուց հրաժարվողները չեն կարողանա նման թեմաներով գովազդ տեղադրել: Բացի այդ, գովազդատուները ստիպված կլինեն գումարի աղբյուրի մասին տեղեկատվություն ցուցադրել:
Նա նաև նշել է, որ հայտնի էջերի սեփականատերերը պետք է ստուգում անցնեն:
Ըստ Ցուկերբերգի` այդ քայլերը թույլ կտան կանխել կեղծ հաշիվներով էջեր կառավարելը, ինչպես նաև՝ ապատեղեկատվություն տարածելը: