Հոգեբան Անի Խուդոյանը վախերի հաղթահարման տեխնիկա է առաջարկել, որը կարելի է օգտագործել դպրոցում կամ մանկապարտեզում:
«Արցախից եկած երեխաները շատ վախեր են ունենում, մի տեխնիկա եմ ուզում առաջարկել, որը կարելի է կիրառել անհատական և խմբային տարբերակներով՝ դասարանում կամ պարտեզում, այնպես, որ երեխան չզգա, որ հատկապես իրեն է ուղղված աշխատանքը, աշխատանքը կարող է նպաստել վախերի հաղթահարմանը։
Նախապես թղթերի վրա նմանօրինակ նախադասություններ գրեք․ «ես վախենում եմ ուժեղ ձայներից», «ես վախենում եմ մթությունից», «ես վախենում եմ կենդանիներից» և այլն։
Դասարանի մեջտեղում աթոռ դրեք, վրան որևէ փափուկ խաղալիք, երեխաներին ասեք, որ խաղալիքը տարբեր բաներից է վախենում։ Այնուհետև թղթերը, որոնց վրա նախադասություններ են գրված որևէ տարայի մեջ լցրեք, երեխաներից մեկին առաջարկեք գալ և թղթերից մեկը վերցնել տարայից։
Կարդացեք, թե տվյալ թղթի վրա ինչ է գրված։
Օրինակ, գրված է․ «ես վախենում եմ ուժեղ ձայներից»։ Երեխաներին ասեք, որ խաղալիքը վախենում է ուժեղ ձայներից և իրենք պետք է խորհուրդ տան խաղալիքին, թե ինչ կարող է նա անել, որ հաղթահարի իր վախը։
Լավագույն տարբերակ առաջարկած երեխային մասնագետը կպչուն պլաստիկ է տալիս, առաջարկում կպցնել այն խաղալիքի որևէ մասում՝ պատկերացնելով, որ վախը այլևս հաղթահարված է։
Երբ երեխան խորհուրդ է տալիս ուրիշին, ինչպես հաղթահարել վախը ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ ԻՆՔՆ ԻՐԵՆ Է ԽՈՐՀՈՒՐԴ ՏԱԼԻՍ ՈՒ ՀԱՂԹԱՀԱՐՈՒՄ ՍԵՓԱԿԱՆ ՎԱԽԵՐԸ