Կարևոր իրադարձություններ

Մեդիայի քառօրյա լարված աշխատանքը գնահատում են լուրերի շարքային սպառողները

08 Ապրիլ, 2016 12:08
Մեդիայի քառօրյա լարված աշխատանքը գնահատում են լուրերի շարքային սպառողները
  • Սոցցանցի լրահոսում սովորական սպառողների համար հայկական մեդիան մեկ ամբողջական «դեմք» ունի՝ առանց տարբերակիչ անունների:
  • Քառօրյա պատերազմի ընթացքում լուրերի սպառումը եղել է աննախադեպ ծավալներով ու գրեթե անընդհատ:
  • Շարքային սպառողը՝ չնայած ուզում է վստահելի լուրեր, բայց աղբյուրների ընտրության հարցում փնտրում է այն լրատվամիջոցը, կամ լուրերի տարածման այն տեսակը, որի տեղը գիտի և որին սովոր է:

Չնայած մեկ ժամ տևած և 44 զրուցակիցների կարծիքներով ամբողջացված հարցախույզը չի կարող հավակնել գիտական ճշգրտության, այնուամենայնիվ, շոշափելի են որոշ միտումներ, թե Լեռնային Ղարաբաղի պատերազմական 4 օրերին (2016թ. ապրիլի 2-5) թեժ կետերից լուրերը ստանալու ինչ աղբյուրներ են նախընտրել հիմնականում երևանցի շարքային սպառողները և ինչպես են նրանք գնահատում լրագրողների աշխատանքը:

Հարցումները Media.am-ն ապրիլի 6-ին անցկացրել է Երևանի այն հատվածում, որտեղ ավելի փոքր է մեդիայի հանդեպ գրեթե փորձագիտական վերաբերմունք ունեցող անցորդների հանդիպելու հավանականությունը (Կրկեսի շինհրապարակին հարակից փողոցներն են՝ մինչև Այրարատ կինոթատրոնի շենքի շրջակայքը ներառյալ և, հասկանալի պատճառներով՝  բացառյալ Մամուլի շենքի անմիջական շրջակայքը):

Թե հատկապես ում լուրերին են մեր զրուցակիցները հետևել քառօրյա լարվածության ընթացքում, կոնկրետ լրատվամիջոցների անուններ հնչել են, սակայն քանի որ սա ճշգրիտ գիտական սոցհարցում չէ, որոշեցինք խուսափել այդ անունները և նրանց «մասնաբաժինները» հրապարակելուց: Դրանով հետաքրքրվածները կարող են լսել առանց դադարների արված և չմոնտաժված ձայնագրությունը:

 

Լրահոս

Դիտել ավելին