Wildberries և Russ միավորված ընկերությունը փորձարկման ռեժիմում գործարկել է նոր տեսահավելված՝ Wibes, փոխանցում է ՏԱՍՍ-ը:
Տեսահարթակը օգտատերերին թույլ կտա մինչև 90 վայրկյան տեսանյութերի միջոցով ընտրել և գնել ապրանքներ, իսկ վաճառողներին՝ գովազդել իրենց արտադրանքը:
Նոր հավելվածի օգնությամբ Wildberries-ի հարթակում գործունեություն ծավալող վաճառողները կկարողանան մեծացնել իրենց ապրանքների ճանաչելիությունը և արդյունավետորեն գովազդել իրենց արտադրանքը։ Բովանդակության հեղինակներին և բլոգերներին թեստային շրջանի ավարտից հետո կտրամադրվի դրամայնացում, իսկ գովազդատուները կունենան գործիքներ՝ վերլուծելու գովազդի չափումները: Հավելվածն արդեն հասանելի է ներբեռնման համար Google Play-ում և AppStore-ում։
Մամուլի ծառայության հաղորդագրությունում ասվում է, որ Wibes-ը ստեղծում է անհատական տեսահոսք՝ հիմնվելով օգտատիրոջ բաժանորդագրությունների, նրա հավանած տեսանյութերի և Wildberries-ից գնումների վրա: Տեսանյութի ապրանքները, որոնք օգտատերը ավելացնում է տեսահարթակի զամբյուղում, անմիջապես գնում են Wildberries հավելվածի և կայքի զամբյուղ: