Վաղ առավոտից ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի հաճախորդները իրենց անունով սպառողական վարկերի` Հայբիզնեսբանկ տեղափոխվելու վերաբերյալ ձայնային հաղորդագրություններ են ստանում:
ՎՏԲ-ի հաճախորդներից մեկը Shabat.am-ի հետ զրույցում նշեց, որ առավոտյան ավտոմատ զանգ է ստացել․
«Այսօր Ձեր՝ Հայբիզնեսբանկի վարկի վճարման օրն է»:
Մեր զրուզակիցը տարակուսել է, քանի որ ինքը այդ բանկում ոչ մի վարկային պարտավորություն չունի: Հետադարձ զանգ է կատարել վերոնշյալ բանկ, բայց զանգերը մնացել են անպատասխան:
Որոշ ժամանակ անց նա էլեկտրոնային հասցեին հերթական նամակն է ստանում, այս անգամ ՎՏԲ բանկից՝ հետևյալ բովանդակությամբ.
«Տեղեկացնում ենք, որ սկսած 2022 թվականի հունիսի 4-ից ՎՏԲ-Հայաստան Բանկում գործող Ձեր վարկի վճարումները և ամբողջական սպասարկումը կիրականացվեն Հայբիզնեսբանկում: Պայմանագրի գործող պայմաններն, այդ թվում, տոկոսադրույքի չափը, վարկի ժամկետը և վարկի այլ հիմնական պայմանները մնում են անփոփոխ և պահպանում են իրենց իրավական ուժը:
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը շարունակում է բնականոն հունով սպասարկել հաճախորդներին: Բանկի բոլոր մասնաճյուղերը, բանկոմատները և տերմինալները գործում են առանց սահմանափակումների, Կոնտակտային կենտրոնի աշխատակիցները 24/7 ռեժիմով տրամադրում են խորհրդատվություն առաջացած բոլոր հարցերի վերաբերյալ:
Հարգանքով՝ ՎՏԲ-Հայաստան բանկ»:
Այնուհետև, հաճախորդը նուն բովանդակությամբ SMS ստանում է արդեն անձնական հեռախոսահամարին:
Փորձեցինք կապ հաստատել ՎՏԲ-Հայաստան բանկի մամուլի բաժնի հետ՝ հասկանալու՝ ինչով է պայմանավորված վարկերի տեղափոխումը իրենց բանկից այլ բանկ՝ առանց հաճախորդներին նախապես այդ մասին տեղեկացնելու, ինչպես նաև` ինչ է սպասում այն հաճախորդներին, ովքեր ունեն տան, ոսկու գրավով և այլ վարկեր:
Բանկից մեր հարցին ի պատասխան ասացին, որ վերջինիս վերաբերյալ հարցերին կպատասխանեն գրավոր հարցում ուղարկելուց հետո:
Նշենք նաև, երբ հաճախորդը մոտեցել է Հայբիզնեսբանկ վճարում կատարելու, աշխատակիցն ասել է, որ իրենք էլ զրուցակցիս պես առավոտյան են իմացել, որ իրենց հաճախորդն են:
Հ․Գ․ Գրավոր հարցման պատասխանը ստանալու դեպքում, այն կներկայացնենք ընթերցողին։