Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Զարուհի Բաթոյանն ամփոփել է աշխատանքային 100 օրը:
«Արմենպրես»-ը ներկայացնում է նախարարությունում կատարված աշխատանքները.
1. Բժշկասոցիալական փորձաքննության գործընթացն ավելի թափանցիկ և արդյունավետ, հաշմանդամության ճանաչման գործընթացն էլ ավելի դյուրին և հասանելի դարձնելու նպատակով մի շարք փոփոխություններ են նախատեսվել փորձաքննության իրականացման կարգում և ՀՀ կառավարության մի քանի որոշումներում։
2․Մշակվել է ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծ, ըստ որի բոլոր աջակցող սարքերը,պրոթեզաօրթոպեդիկ և վերականգնողական պարագաները քաղաքացիներին կտրամադրվենհավաստագրման կարգով, ինչն անձին հնարավորություն կտա ձեռք բերել իր կարիքինհամապատասխան աջակցող սարք։ Նախագծի ընդունմամբ կբարձրանան պետական բյուջեիմիջոցների ծախսարդյունավետությունը, հասցեականությունը, աջակցող միջոցներ տրամադրողկազմակերպությունների միջև մրցակցությունը:
3. Տարբեր շահագրգիռ կողմերի հետ քննարկման արդյունքում մշակվել է հաշմանդամությունունեցող անձանց կարիքի գնահատման և ծառայությունների մատուցման նոր մոդել։
4.Հաշմանդամություն ունեցող անձանց ներառումն ապահովելու նպատակով 2019 թվականիընթացքում իրականացվելու են մի շարք միջոցառումներ, ծրագրեր: Տարեկան ծրագրում մշակվելև ընդգրկվել են նոր միջոցառումներ, որոնց իրականացման արդյունքում նորհնարավորություններ են ընձեռվում հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների իրացմանև սոցիալական ներառման համար:
Նախարարի տեղակալի հետ քննարկումների արդյունքում տարեկան ծրագրում հաշվի են առնվելՄԱԿ-ի 2006 թ. «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» կոնվենցիայի(այսուհետ` Կոնվենցիա) դրույթները, Կոնվենցիայի կատարման մասին հայաստանյան սկզբնականզեկույցի վերաբերյալ ՄԱԿ-ի հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների հարցերովկոմիտեի 2017թ. մայիսի 8-ի CRPD/C/ARM/CO/1 դիտարկումները:
Ապագա
• Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին ՀՀ օրենքի ընդունում
• Հաշմանդամություն ունեցող անձանց կարիքի գնահատման և ծառայությունների մատուցմանմոդելի ներդրում
• Կառուցվող և վերակառուցվող շենքերի և շինությունների նախագծային առաջարկներիմշակման փուլում հաշմանդամություն ունեցող անձանց հարցերով զբաղվող ՀԿ-ների ներգրավում
• Հաշմանդամություն ունեցող անձանց աջակցող տեխնոլոգիաներով ապահովում և դրանցվերանորոգում
• Հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար հարմարեցված տրանսպորտային միջոցներիձեռքբերում, ավտոկայանատեղիների մատչելիության ապահովում,
• Նախնական, միջին, բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթական ծրագրերիրականացնող ուսումնական հաստատություններում ուսանողի կրթական կարիքի գնահատում ևհամապատասխան խելամիտ հարմարեցումների ստեղծում,
• Հաշմանդամություն ունեցող անձանց ծառայությունների մատուցում զբաղվածությանաջակցման կենտրոնում և այլն։