McDonald’s-ի գլխավոր տնօրեն Սթիվ Իսթերբրուքը հայտարարել Ֆասթ Ֆուդ հսկայի պատմության մեջ «ընկերության ամենանշանակալի փոփոխության ագրեսիվ պլանի» սկզբի մասին։
«Ապագայի փորձ» անունով ծրագիրը ներառելու է ուտեստների և ըմպելիքների ինքնուրույն պատվերի ինտերակտիվ կրպակների ներմուծումը, պատվերների տրամադրումը բջջային հավելվածների միջոցով և առաքման ծառայության զարգացումը,– հաղորդում է businessinsider.com-ը։
McDonald’s-ը նախատեսում է ամեն եռամսյակ մինչև 1000 ռեստորան արդիականացնել։ Պատվերը ձևակերպելու և վճարելու սենսորային կրպակները դառնալու են McDonald’s-ի ռեստորանների արդիականացման ամենանշանակալի տարրը։